+ 86-13858200389

All Categories

News

Tu sì quì: Home>News

Telefonu d'urgenza è Bullying Campus

TEMPRE: 2019-11 27 HITS: 66

Telefonu d'urgenza significa Pigliate una chjama d'urgenza in cundizione di alarme di focu o situazioni d'emergenza.




I nostri telefoni d'urgenza ponu stabilisce u numeru d'emergenza per una marcatura d'un toccu o una marcatura di tastiera, chì hè cunvene per chjamate veloci in situazioni d'emergenza.

Per a marcatura à un toccu, l'utilizatori anu bisognu solu di appughjà u buttone "push to talk" per fà una chjama d'aiutu.

Per a marcatura di u teclatu, l'utilizatori ponu fà una chjama cum'è un telefonu di casa normale.

 

U nostru materiale hè fattu di acciaio inox chì hè un audio robustu, resistente à u clima largamente cuncepitu per risponde à situazioni d'emergenza.

L'Intercom hè generalmente utilizatu in a stanza pulita, u laboratoriu, i spazii di isolamentu di l'Hospital, i spazii sterili è altri ambienti ristretti. Perfetta per Ascensori / Ascensori, Parcheggi, Prigione, Piattaforme Ferrovia / Metro, Ospedali, Stazioni di Pulizzia, ATM, Stadi, Campus, Centri Commerciali, Porte, Alberghi, edifici esterni, ecc.


 

Per esempiu, cum'è sapete, avà u '' bullying campus '' hè sempre accadutu. In Cina, recentemente un filmu famosu ''ghjornu megliu "direttu da Derek Tsangand cù Zhou Dongyu è Jackson Yee hà avutu una grande risposta appena hè stata liberata.

A film hè adattatu da u famosu rumanzu cinese YA In a so ghjuventù, in a so bellezza da l'autore Jiu Yuexi. Conta una storia di una ragazza di liceu intimidata è di un adolescente di strada, cumu chì e so vita sò state cambiate l'una da l'altru.

 Cum'è sta filma mostra, ci hè veramente assai bullying in u campus, è e chjama d'urgenza sò essenziali in questu tempu. Qualchese zona cù un risicu di sicurezza aumentatu hà bisognu di queste per attivà una risposta d'urgenza rapida.


 

 


INSEGNATE E RISPARTE!Offerte email esclusivi & Offerte di sconto di tempu limitatu