+ 86-13858200389

Vaega faapitoa uma

tala

Ua e i ai iinei: Fale>tala

Fa'amanatuga o Telefoni Totogi Lautele

TAIMI: 2019-12-24 HITS: 245

I le taimi nei i luga o auala i Saina, o ia mea faʻamaonia faʻaleagaina ma pusa telefoni tuai e seasea vaʻaia. O le fale telefoni sa lauiloa na faasolosolo malie ona alu ese mai le tulaga ao faagasolo taimi. Manatua a o oʻu laʻitiiti, e leʻi taʻutaʻua tele telefoni feʻaveaʻi e pei o le taimi nei, o lea e fesoʻotaʻi soo ai tagata i telefoni feaveaʻi poʻo le PHS. Ae ui i lea, e matua faigata lava mo tagata ona faʻaogaina laina fanua, o lea e aliali mai ai le faʻaogaina o fale telefoni. O lo'o i ai faletele telefoni lautele i luga o le auala ma isi mamao uma e faigofie ai ona fai se telefoni.

 

I lena taimi, o le telefoni feaveaʻi a le IC ma kata faʻapipiʻi sa sili ona lauiloa.

E sili ona faigofie mo tamaiti ona faʻataʻitaʻi i le mulimuli i isi. Latou te manatu e manaia le vaʻai atu i se isi e mafai ona fai se telefoni i lenei IC card, ma ou te manaʻo e avea ma lena. O lenei pepa IC e manaʻomia le faʻatupuina o le kata ma faʻailoga e amata mai i le 30 RMB, 50 RMB ma le 100 RMB. Muamua totogi le tupe, ona faʻapipiʻi lea o le IC card i totonu o le telefoni, o le a faʻaalia e le telefoni e mafai ona e talanoa masani, ona mafai lea ona e vili e ala i le oomiina o le numera keypad. E mafai fo'i ona e faia ni telefoni fa'afuase'i e aunoa ma se IC card. Na fa'afaigofieina o matou olaga a'o le'i ta'uta'ua telefoni fe'avea'i.

 

O taimi uma lava e mafaufau ai i lenei telefoni i fafo, o manatuaga lelei ia o lena vaitau ma le faʻamalamalamaina o le poto o le tagata.

 

I le taimi nei, o nei telefoni e seasea vaʻaia i luga o le auala, ae e mafai lava ona vaʻaia i aʻoga, falemaʻi, malaevaalele,potu maloloma isi tulaga faapena

E le mafai e telefoni feaveai ona suitulaga i lana matafaioi. A galo ona aumai se telefoni fe'avea'i pe leai se malosi i se fa'alavelave fa'afuase'i, e tatau ona fa'aoga nei telefoni e fa'aopoopo ai se vaega o inisiua io tatou olaga.

O le mea lea, e tusa lava pe alualu i luma le taimi, o nei telefoni e tatau ona i ai a latou lava matafaioi, lea e le mafai ona suia.


 

Ningbo Joiwo fesoasoani foi i tagata faatau e tuuina atu lenei telefoni aoga.O nei ituaiga telefoni e auina atu i fafo i le lalolagi atoa e fetaui ma latou manaoga.These telefoni e sili ona taʻutaʻua Talosaga Railway, talosaga i le gataifale, Tunnels, auala, Underground Mining, Fuimu, Alamanuia, Falepuipui, Falepuipui, Paka paka, Falemai, Fale Leoleo, Ofisa o Leoleo, Fale Faletupe, masini ATM, Stadiums, totonu ma fafo fale ma isi. 

 

Ningbo Joiwo e sauni i taimi uma e fesoasoani ia te oe e manumalo ma faʻamaeʻaina galuega faatino e ala i le ofoina atu o oloa maualuga, tau faʻatauva ma a matou auaunaga faʻapolofesa.

 

 

Ningbo Joiwo explosionproof faʻapitoa i alamanuia telefoni pei o IP poʻo le analog telefoni, telefoni faʻafuaseʻi, pa faʻamaonia telefoni, faaleagaina telefoni, lima leai se tau, faitele telefoni ma falepuipui telefoni. E mafai ona matou saunia le PBX system solution e mafai ona faʻaaoga mo le leaga mata pefu ma kesi atemosifia, petrochemical alamanuia, Auala Faaofuofu, metro, auala nofoaafi, auala saoasaoa, sami, vaa, fafo, maina, fale eletise, alalaupapa, faletalimalo, falemai, falepuipui.

 



SINI MA SAʻO!Tuuina atu imeli meli atoatoa & Faʻamatalaga taimi faʻatau taimi faapitoa